امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
 
عضویت
عضویت در سایت
نظرسنجی
در حال حاضر نظرسنجی غیر فعال می باشد .
گواهی های آموزشی پژوهشی
یکی از مهمترین اهداف مرکز پژوهشی مدیریت راهبردی آینده سازان، توانمندسازی و افزایش توان علمی افراد مختلف در سطوح متفاوت علمی (دانشجو، استاد، مدیر، شاغل در حوزه های مختلف و ...) می باشد که ابزار دستیابی به این هدف مهم، برگزاری همایش های علمی و ارائه دستاوردهای مطالعاتی و پژوهشی در قالب کلاس و کارگاههای آموزشی پژوهش محور و همچنین تسهیل و بهینه سازی آموزش برای افرادی که محدودیت حضور فیزیکی در کلاس ها و همایش ها را دارند؛ از طریق پیاده سازی آموزش مجازی می باشد.
در پایان هر دوره، گواهینامه معتبر این مرکز به افرادی که حد نصاب امتیاز را کسب نمایند اعطا می شود.
نحوه شرکت در این دوره ها و سایر اطلاعات مرتبط، متعاقبا از طریق همین سایت به اطلاع علاقه مندان خواهد رسید.
 
 برخی از گواهی نامه های این مرکز عبارتند از  : 
گواهینامه کوتاه مدت  دوره  های مختلف کاربردی
گواهینامه ارزیابی مدیران
گواهینامه تعیین سطح و رتبه شغلی
گواهینامه رتبه بندی شرکتها، سازمانها، موسسات و مراکز
گواهینامه ارتقاء سطح پژوهشی 
 
در ادامه به تیتر برخی از دوره ها اشاره شده است : 
مدیریت منابع انسانی، هوش هیجانی، چابکی سازمان، عملكرد سازمان، استراتژی های منابع انسانی، مديريت دانش، مدیریت تعارض، اثربخشی سازمان، فرهنگ سازمان، تعهد سازمان، توانمندسازی منابع انسانی، سبک رهبري، خلاقيت سازماني، پاسخگویی سازمانی، اعتماد عمومی، شهروندی سازمانی، سودآوری سازمان، عدالت سازمانی، مدیریت مشارکتی، حفظ ونگهداری منابع انسانی، سیستم های اطلاعات مدیریت (MIS)، رضایت شغلی، ساختار سازماني، جو سازماني، سلامت سازماني، خصوصي سازي، سرمایه اجتماعی، سرمايه‌هاي فكري (سرمايه انساني، سرمايه ساختاري، سرمايه مشتري)، مدیریت واردات و صادرات، مدیریت هزینه و درآمد، آینده پژوهی، کمال و بالندگی سازمان، مدیریت رسانه، مدیریت تصمیم گیری، مدیریت بیمه، مدیریت انرژی، مدیریت حقوق ودستمزد، مدیریت جهانی، مديريت و مبانی سازمان، مدیریت رفتار، مدیریت فناوری اطلاعات، مديريت بازاريابي، مدیریت کیفیت و استاندارد، مدیریت راهبرد و چشم انداز، مدیریت مالی-اقتصادی، مدیریت دولتی، مديريت تطبيقي، سرمایه انسانی، مدیریت تحول و توسعه، مدیریت آموزشی، مدیریت صنعتی، مدیریت اجرایی ، مدیریت و تفکر سیستمی، ارتباطات سازمان، مدیریت بحران، مدیریت دانش و دانائی، مدیریت بازرگانی، مدیریت و کنترل پروژه، مديريت استرس، مدیریت زمان، مدیریت تغییر، مديريت فروش، مدیریت و تفکر ناب، مدیریت فناوری نانو، مدیریت انگیزش، مديريت 
بهره وري، مدیریت اخلاق، مدیریت جهانگردی، مدیریت فرهنگی، مدیریت ریسک، مديريت تربيت بدني، مدیریت بودجه، مدیریت شهری، مدیریت تبلیغات، مهندسی مدیریت، مدیریت مصرف، مدیریت و رهبری ، مدیریت نوآوری، مدیریت تکنولوژی، مدیریت سازماندهی، مدیریت حمل و نقل، مدیریت ساختار، مدیریت بانکداری، مدیریت تعاونی، مدیریت عملکرد، سرمایه اجتماعی، خصوصی سازی، جانشين پروري، برون سپاری، هوش سازمانی؛ یادگیری سازمانی،
 بازاریابی بین الملل، برنامه ریزی استراتژیک، رفتار سازمانی، رفتار مصرف کننده، تحقیقات بازار، مدیریت استراتژیک، مدیریت بازاریابی و بازاریابی بین الملل، مدیریت تحول، مدیریت کارآفرینی، رفتار مصرف کننده، تجارت الکترونیک، استراتژی علم و فناوری، برنامه ریزی استراتژیک، بازاریابی و بازاریابی بین الملل، مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعات، استراتژی های ملی فناوری اطلاعات، کسب و کار هوشمند، داده کاوی، سیستم های نوآوری، تدوین شاخص رضایت مشتری، آمیخته بازاریابی، استراتژی های بازاریابی، بازاریابی رابطه مند، بازاریابی مستقیم، بازارهای هدف، برندینگ و شهرت سازمانی، بازارهای الکترونیکی، کانال توزیع، بازاریابی فازی، تحلیل فرصت های بازار،  ارزیابی پتانسیل محصول، تعیین شیوه ورود به بازار، ایجاد تعهد شرکت، تخصیص منابع ضروری، توسعه برنامه بازاریابی راهبردی، اجرای راهبردی بازاریابی، تحقيقات درباره بازار (بررسي سهم بازار يك محصول يا شركت در مقايسه با رقبا، بررسي چگونگي بخش‌بندي بازار، بررسي كانالهاي توزيع و امكان‌سنجي ورود محصول جديد به بازار)، تحقيقات درباره مشتري و مصرف‌كننده (بررسي الگوي خريد مشتريان، بررسي الگوي مصرف مشتريان، بررسي ميزان وفاداري مشتريان به مارك تجاري، بررسي ميزان رضايت مشتريان از محصول، بررسي نيازها، خواسته‌ها و انتظارات مشتريان از محصول، بررسي ويژگيهاي بازار هدف در فرايند تصميم‏گيري خريد)، تحقيقات درباره محصول، ارزش چرخه عمرمشتری، خوشه بندي مشتريان، عوامل اجتماعي سازماني، سرمایه فکری، 
پنج عامل بنیادی شخصیت، سبک های دلبستگی، آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی ، پایگاه هویت، سلامت روانی، مکانیسم های دفاعی، رفتار سازگارانه، روان درمانی گروهی، هوش هیجانی، شادکامی، مشکلات رفتاری برونی سازی شده ، اختلالات شخصیتی، آموزش مهارت شیوه های حل مسأله، خلاقيت، یادگیری  روان شناختی، شادماني، الگوهاي فرزندپروري، یادگیری مشارکتی، مهارتهاي اجتماعي، پيشرفت تحصيلي، پرخاشگري ، سازگاري فردي-اجتماعي، حافظه كاذب 
ارزیابی عملکرد، کارایی، بهره وری (جزئی، کلی)، بهای تمام شده، مهندسی مجدد، شش سیگما، مزیت نسبی، مکانیابی بهینه، امکانسنجی مالی، اقتصادی و فنی طرح ها، کارآفرینی (فردی و سازمانی)، مدیریت راهبردی (تدوین، کنترل، پیاده سازی و ارزیابی)، عارضه یابی سازمانی،تعالی سازمانی، تدوین استراتژی بهینه بازاریابی (بازاریابی، تولید، رقابتی، تهاجمی و ...)، تجارت الکترونیک، بانکداری الکترونیک، سنجش کیفیت خدمات، ارزیابی و مدیریت پروژه ها، انتقال تکنولوژی، ارزیابی پيمانكاران، ارزش عمر مشتري، مديريت ارتباط با مشتري(CRM)، ارزیابی و رتبه بندي تامين كنندگان، سیستم های کنترل کیفیت، مديريت زنجيره تامين(SCM)،طراحي مجدد فرآيندهاي كسب و كار (BPR)، مشتری مداری ، برنامه ريزي منابع سازمان(ERP) ، موفقیت پروژه ها، چابکی سازمان و زنجیره تامین، کنترل پروژه، برنامه ریزی تولید، کنترل موجودی، زمان بندی، مهندسي هزينه، فرآیندهای تصادفی، سیستمهای صف، سيستمهاي خاكستري، هوش رقابتي، مدلهاي كسب و كار الكترونيكي، سیستمهای اطلاعات مدیریت، شبیه سازی، نگهداري و تعمير، مهندسي شكست (قابليت اطمينان، ريسك، قابليت دسترسي و ...) ، مهندسي ايمني ومديريت ريسک، قابليت اطمينان انساني و تجزيه و تحليل ايمني (HEP, THERP, HCR)، سيستم هاي پشتيبان تصميم بر مبناي دانش، سیستم ساخت یکپارچه، سیستم های ساخت انعطاف پذیر، مهندسی همزمان، مهندسی ارزش، مدلهای استوکاستيک با کاربرد در فرايندهای انتشار، مدلهای عمر و فرايندهای مارکفی.
سرمایه فکری، مدیریت سود، هموارسازی سود،  کیفیت سود، سود تقسیمی، سود حسابداری، شاخص های عملکردی بورس، هزینه یابی هدف، هزینه یابی بر مبنای فعالیت،  حاکمیت شرکتی یا نظام راهبری شرکت، سیستم های اطلاعات مدیریت، سیستم های اطلاعات حسابداری، ساختار سرمایه، اهرم مالی، تامين مالي،  ریسک : اعتباری، عملیاتی، نقدینگی، نرخ ارز، بازار، اعتبارسنجی، امتیازدهی اعتباری، مدیریت نقدینگی، مدیریت ترازنامه، مدیریت دارایی و بدهی، بهینه سازی پورتفوی، تخمین بهای (قیمت) تمام شده محصولات و خدمات، ورشکستگی مالی، جریان های نقدی، بودجه عملیاتی، بودجه بندی سرمایه ای، ارزش افزوده اقتصادی، ارزش افزوده نقدی، حسابرسی، بازده (عادی، غیرعادی، مورد انتظار، واقعی، اسمی) سهام، قیمت سهام، شاخص کل بورس، ضریب P/E، ارزش شرکت، کارایی، اثربخشی، بهره وری، هزینه سرمایه، حقوق صاحبان سهام، بحران مالی، اقلام تعهدی اختیاری و غیر اختیاری، گزارشگری مالی و حسابداری، ساختار مالکیت، هزینه نمایندگی، حباب قیمتی، محافظه کاری حسابداری، EPS، مالکیت نهادی، ریسک سیستماتیک، بتا و غیر سیستماتیک، افشای اطلاعات. سرمایه گذاری معکوس، درماندگی مالی، بحران مالی، ترکیب سهامداران، حسابداری صنعتی، حسابداری مالیاتی، پیش بینی سود، جریان نقدی، بهایابی بر مبنای فعالیت، محتوای اطلاعاتی سود، سود آتی، حسابرس مستقل، بهای تمام شده، حسابداری تورمی، سبد سهام، سود حسابداری، صورت های مالی، هزینه تامین مالی، قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای (CAPM)، چسبندگی هزینه، کیفیت حسابرسی، نقد شوندگی، ارزش افزوده نقدی، ارزش افزوده اقتصادی، ارزش افزوده بازار، نسبت هاي نقدينگي(نسبت هاي جاري و آني)، نسبت هاي اهرمي( نسبت كل بدهي به كل دارايي ها ، نسبت پوشش، هزينه هاي بهره، نسبت پوشش هزينه هاي ثابت)، نسبت هاي فعاليت یا کارایی(نسبت گردش موجودي كالا، دوره متوسط وصول طلب، نسبت گردش دارايي هاي ثابت، نسبت گردش مجموع دارايي ها)، نسبت هاي سودآوري  (نسبت سود به فروش، بازده مجموع دارايي ها، بازده ارزش ويژه)، تدوين اصول حسابداري، محيط اقتصادي حسابداري، تصميم گيري، سياستهاي حسابداري، وجوه نقد، سرمايه و سود ، مفاهيم سود و گزارشگري مالي، درآمدها و هزينه ها، منافع و زيان ، ترازنامه و دیدگاههای مختلف راجع به آن و اهداف طبق بندی اقلام ترازنامه ، مبانی نظری ارزشگذاری، روش های ارزش گذاری دارایی ها و تأثیر آن بر سود، حسابداری بر اساس بهای جاری و مفاهیم حفظ سرمایه ، تئوریهای حقوق مالکیت، مباحث نظری تغییرات در حقوق صاحبان سهام، افشا در گزارشگری مالی، تئوری حسابداری اثباتی، فرضیه های پاداش، بدهی و سیاسی، سود حسابداری و قیمت سهام، اطلاعات و حسابداری مدیریت ، تکنیکهای پیش بینی و تصمیم گیری در حسابداری مدیریت ، برنامه ریزی کوتاه مدت در شرایط محدودیت منابع، بسط تجزیه و تحلیل هزینه ، سطح فعالیت و سود (مباحث پیشرفته)، هزینه و منافع اطلاعات، انحرافات (محاسبه و بررسی)، موضوعات مرتبط با تخصیص، بودجه بندی سرمایه ای – موضوعات پیشرفته در بودجه بندی سرمایه ای ، ارزیابی عملکرد مدیران و بخش ها، هزینه یابی بر مبنای هدف، ارزیابی متوازن ، مدیریت کیفیت جامع، تولید به موقع و هزینه یابی بر مبنای فعالیت ها، مبانی نظری حاکم بر گزارشگری مالی بخش عمومی ، بررسی تطبیقی بیانیه های مفهومی گزارشگری مالی واحدهای انتفاعی و دولتی ، پاسخگوئی و کنترلهای داخلی در بخش عمومی، حاکمیت شرکتی (چارچوب نظری حاکمیت شرکتی)، تئوری هزینه معاملات در برابر تئوری نمایندگی ، تئوری ذی نفعان، مدیریت مالی نوین، ابزارهای مالی و هزینه سرمایه، تعیین ارزش شرکت، مدل ارزشیابی شرکت بر اساس الگوی جریان نقدی آزاد (F.C.F)، مدل ارزشیابی شرکت بر اساس مدل ارزش افزوده اقتصادی (EVA)، تعیین ارزش سهام براساس الگوی رشد سود تقسیمی (مدل گوردون)، بودجه بندی سرمایه ای و شاخص های تصمیم گیری، برآورد جریان های نقدی طرح های سرمایه ای ، جریان های نقدی طرح در مقایسه با سود حسابداری ، اثر مالیات و استهلاک بر جریان های نقدی، برنامه ریزی مالی بلند مدت ، ساختار سرمایه ، سیاست های تقسیم سود: ، بانکهای سرمایه گذار و تنظیم ساختار مالی ، تدوین استانداردهای حسابداری ، ساختار مبانی تدوین استانداردهای مالی (FASB) و فرآیند تدوین استانداردهای حسابداری آن، حسابداری تورمیدارایی های نامشهود، تسعیر ارز: حسابداری پیمانهای بلندمدت: استاندارد حسابداری ایران و مقایسه آن با سایر استانداردهای حسابداری، حسابداری فعالیت های کشاورزی و دامداری: حسابداری بین المللی: مدل پردازش اطلاعات حسابداری، سیستم های اطلاعات مدیریت، طراحی سیستم های حسابداری، انباره داده ها و روش های پردازش آنها، پردازش رویدادهای حسابداری، تلفیق صورتهای مالی، مبادلات اوراق قرضه بین شرکتهای گروه ، سهام ممتاز شرکت فرعی و سود هر سهم تلفیق ، تغییر در حقوق مالکیت ، مالکیت غیر مستقیم و متقابل، صورت جریان وجه نقد تلفیقی، صورتهای مالی تلفیقی بر مبنای واحد پول خارجی، روشهای خاص در حسابداری استهلاک، استهلاک بر مبنای نظریه های سرمایه گذاری، استهلاک گروهی و ترکیبی ، استهلاک به روش تجدید ارزیابی و روش تعویض، استهلاک منابع طبیع، شناخت درآمد، صورت جریان وجوه نقد، درآمد عملیاتی ، حسابداری سرمایه گذاریها، مدل هاي پويا در تصميم گيري، نظريه بازي ها،
اقتصاد توسعه، انرژی، منابع و محیط زیست، اقتصاد اسلامی ، اقتصاد ایران، اقتصاد مقاومتی، اقتصاد سلامت، توسعه و برنامه ریزی، اقتصاد بانک ها، 
 
 
پیوند ها
لینک های مفید
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به مرکز پژوهشی مدیریت راهبردی آینده سازان می باشد .
طراحی سایت : ایران طراح